Objednáváte někdy nějaké zboží na Internetu a využíváte služeb přepravních společností, které rozváží zásilky zákazníkům přímo na jejich adresu? Některé přepravní společnosti dbají o to, aby byli kurýři oblečeni do pracovního oděvu, který odpovídá firemní kultuře, tedy například řidič dodávky přepravní společnosti DPD bývá oblečen do červeno černého obleku s logem DPD a takovéto vystupování se zákazníkem vypadá profesionálně. Zároveň si tím přepravní společnost dělá dobrou reklamu a může tím získat na svou stranu další zákazníky.

dívka v mikině

V podobném duchu by se to mohlo odehrávat i na jiných pracovištích. Představte si, že kupříkladu firma, která se zabývá bytovým designem, sídlí v centru města a do jejích kancelářských prostor vstupují zákazníci na sjednávání zakázek nebo k odborným konzultacím. A když budou mít zaměstnanci na sobě pracovní oblečení s originálním potiskem, může to významně přispět k lepšímu pocitu a příjemnějšímu průběhu pracovních schůzek.

chlapec v mikině

Firemní logo a jméno. Občas objednávám potraviny u internetového prodejce „Rohlík“ a když se k mému u domu blíží kurýr, vždy se dozvím jeho křestní jméno, takže s ním mohu lépe komunikovat a vést více osobní rozhovor. Třeba zrovna včera přijel kurýr, který má stejné křestní jméno jako já a to pak pobavilo mě i kurýra. Tímto chci naznačit, že by mohlo být více osobní, kdyby například v kanceláři bytových designérů či jiných kancelářích měli na reklamní mikině pracovníci vytištěné nejen firemní logo, ale i křestní jména.

Potisk jako forma umění. Reklamní mikiny https://promotextile.cz/cs/6-mikiny by mohly být potištěné atraktivním potiskem, například v podobě abstraktní malby, květinového vzoru, barevných přechodů atp. Nedávno jsem obdivoval oblečení Kari Traa, které může oslovit zákazníky právě zajímavým potiskem, tak proč něco takového nezkusit na firemních mikinách?



Objednáváte někdy nějaké zboží na Internetu a využíváte služeb přepravních společností, které rozváží zásilky zákazníkům přímo na jejich adresu? Některé přepravní společnosti dbají o to, aby byli kurýři oblečeni do pracovního oděvu, který odpovídá firemní kultuře, tedy například řidič dodávky přepravní společnosti DPD bývá oblečen do červeno černého obleku s logem DPD a takovéto vystupování se zákazníkem vypadá profesionálně. Zároveň si tím přepravní společnost dělá dobrou reklamu a může tím získat na svou stranu další zákazníky.

dívka v mikině

V podobném duchu by se to mohlo odehrávat i na jiných pracovištích. Představte si, že kupříkladu firma, která se zabývá bytovým designem, sídlí v centru města a do jejích kancelářských prostor vstupují zákazníci na sjednávání zakázek nebo k odborným konzultacím. A když budou mít zaměstnanci na sobě pracovní oblečení s originálním potiskem, může to významně přispět k lepšímu pocitu a příjemnějšímu průběhu pracovních schůzek.

chlapec v mikině

Firemní logo a jméno. Občas objednávám potraviny u internetového prodejce „Rohlík“ a když se k mému u domu blíží kurýr, vždy se dozvím jeho křestní jméno, takže s ním mohu lépe komunikovat a vést více osobní rozhovor. Třeba zrovna včera přijel kurýr, který má stejné křestní jméno jako já a to pak pobavilo mě i kurýra. Tímto chci naznačit, že by mohlo být více osobní, kdyby například v kanceláři bytových designérů či jiných kancelářích měli na reklamní mikině pracovníci vytištěné nejen firemní logo, ale i křestní jména.

Potisk jako forma umění. Reklamní mikiny https://promotextile.cz/cs/6-mikiny by mohly být potištěné atraktivním potiskem, například v podobě abstraktní malby, květinového vzoru, barevných přechodů atp. Nedávno jsem obdivoval oblečení Kari Traa, které může oslovit zákazníky právě zajímavým potiskem, tak proč něco takového nezkusit na firemních mikinách?