
Objednáváte někdy nějaké zboží na Internetu a využíváte služeb přepravních společností, které rozváží zásilky zákazníkům přímo na jejich adresu? Některé přepravní společnosti dbají o to, aby byli kurýři oblečeni do pracovního oděvu, který odpovídá firemní kultuře, tedy například řidič dodávky přepravní společnosti DPD bývá oblečen do červeno černého obleku s logem DPD a takovéto vystupování se zákazníkem vypadá profesionálně. Zároveň si tím přepravní společnost dělá dobrou reklamu a může tím získat na svou stranu další zákazníky.

V podobném duchu by se to mohlo odehrávat i na jiných pracovištích. Představte si, že kupříkladu firma, která se zabývá bytovým designem, sídlí v centru města a do jejích kancelářských prostor vstupují zákazníci na sjednávání zakázek nebo k odborným konzultacím. A když budou mít zaměstnanci na sobě pracovní oblečení s originálním potiskem, může to významně přispět k lepšímu pocitu a příjemnějšímu průběhu pracovních schůzek.

Firemní logo a jméno. Občas objednávám potraviny u internetového prodejce „Rohlík“ a když se k mému u domu blíží kurýr, vždy se dozvím jeho křestní jméno, takže s ním mohu lépe komunikovat a vést více osobní rozhovor. Třeba zrovna včera přijel kurýr, který má stejné křestní jméno jako já a to pak pobavilo mě i kurýra. Tímto chci naznačit, že by mohlo být více osobní, kdyby například v kanceláři bytových designérů či jiných kancelářích měli na reklamní mikině pracovníci vytištěné nejen firemní logo, ale i křestní jména.
Potisk jako forma umění. Reklamní mikiny https://promotextile.cz/cs/6-mikiny by mohly být potištěné atraktivním potiskem, například v podobě abstraktní malby, květinového vzoru, barevných přechodů atp. Nedávno jsem obdivoval oblečení Kari Traa, které může oslovit zákazníky právě zajímavým potiskem, tak proč něco takového nezkusit na firemních mikinách?